Logo & jednotný vizuální styl
Tvoříme pěkné, funkční a nadčasové logotypy (nebo jejich redesign), které jsou kodifikovány v design manuálu. Ten popisuje nejen samotné logo, ale hlavně jeho aplikace (tiskoviny, firemní vozy, dárkové předměty…). Pro firmy a instituce vytváříme vizuální styl (vedle loga další základní prvek vizuální komunikace). Důsledná aplikace jednotného vizuálního stylu šetří peníze a přináší konzistentní a efektivní komunikaci směrem k cílové skupině klienta.
Logo & jednotný vizuální styl
»Logotyp«
Při tvorbě logotypu je nejdůležitější jeho rozpozna- telnost a čitelnost.
Netvoříme pouze efektní loga, ale značky, které reprezentují naše klienty po mnoho let.
»Design manuál«
Každý nový logotyp je zpracován do obsáhlého design manuálu, ve kterém je specifikováno jeho použití, doporučená typografie, aplikace na firemních tiskovinách aj.
»Corporate identity«
Identita společnosti je zajištěna propojením jednotlivých částí firemní propagace (firemní materiály, web aj.) tak, aby bylo vše v jednotném a snadno rozpoznatelném celku.
»Vizuální styl«
Oproti ostatním částem má zpravidla vizuální styl kratší životnost a osvěžuje firemní identitu o nové prvky. Opět se aplikuje na všechny části CI.